Senzational! Am facut inca un pas.

Ne-am mutat in casa noua, cu mobila si mileuri noi. Daca robotul nu-si face treaba, da click pe link, te rog! Am sa-l las pe nemernic sa rugineasca, drept pedeapsa.
http://orbisichiori.ro
Nu uita adresa de la casa noua. Pune-o bine.

miercuri, 14 decembrie 2011

1 Înjurați-mă pe românește!

Știrile importante ale zilei: întâlnirile de la Cotroceni, vrăjitoarele sunt libere, tigrul omorât costa 50 lei, arestații de la Cluj cu regim preferențial, Stela Popescu are o stea pe trotuar. A, și unicul membru al Echipei Naționale de Hochei (under 16) a României a fost umilit de colegii săi maghiari, in vestiar, chiar de Ziua Națională a României.


Mă frate, până acum, când era vorba de legea cu comunitarii, au sărit toate maimuțele din țara asta urlând să fie oprită vărsarea de sânge. Proteste, analiști și deontologi, Tatoiu. Jos criminalii! Când le-a săltat poliția pe pirande, mare deranj, deși ar fi trebuit ridicați proștii care au apelat la ele. Alți specialiști, jurnaliști de investigație, scenarii, liste cu proști de lux. Au împușcat niște idioți un tigru la Sibiu. Anchetă, dosare penale, discuții.

Ce s-a mai întâmplat? Unicul român din Echipa Națională de Hochei a ROMÂNIEI, a fost agresat fizic și verbal de coechipierii săi maghiari, pentru că le-a cerut acestora să fie înjurat în limba română, măcar de Ziua Națională a României. Prea mult însă, pentru unguri. Greu, ei nu sunt români. Prin urmare românul trebuia pedepsit pentru tupeu.

Dar ce-i așa important în știrea asta? N-o fi nimic, că n-am văzut nicio televiziune să sară de cur în sus, să ne înroșească de breaking news-uri și să convoace soborul de lătrăi.

Dacă citești declarațiile oficialilor din FRHG și COSR, tragi concluzia că a fost doar un incident minor, care ține mai mult de educație, bătăușii unguri și-au recunoscut fapta, nu avem de ce să ne facem griji și nici motive să fie sancțiuni aspre, nici vorbă de desființarea lotului. Prosteală între copii de 16 ani.

Mie mi se pare halucinat un astfel de punct de vedere. Sunt tot atât de naționalist ca și ungurii, sau americanii, sau nemții. Și din acest motiv cred că sancțiunile de minim bun simț care se impun, sunt: desființarea lotului de hochei under 16, excluderea din viața sportivă a componenților lotului implicați, a staff-ului tehnic al federației și a șefilor COSR.

DE CE? PENTRU CĂ MI SE PARE ABSOLUT NORMAL CA ÎN ROMÂNIA, PE BANII ROMÂNILOR, ÎN ECHIPĂ REPREZENTATIVĂ, SĂ AM DREPTUL SĂ FIU ÎNJURAT ÎN LIMBA ROMÂNĂ, MĂCAR DE ZIUA NAȚIONALĂ A ROMÂNIEI! DE ORICINE ARE CETĂȚENIE ROMÂNĂ.

Spuneam, într-o postare anterioară, că dacă noi românii nu ne vom respecta între noi, nu ne va respecta nimeni în afară.

Stimați conducători ai sportului, respectați poporul român și duceți-vă acasă. N-o să moară nimeni în țara asta dacă nu se joacă hochei și dacă voi nu vă veți mai ocupa de sportul cu patine românesc.

Sau faceți ceva și recâștigați măcar acest drept al românului, de a fi înjurat pe românește în propria țară.



dragos_dc

    Other Recommended Posts

  • COSR, echipa nationala, lot national

1 coments:

Catalin spunea...

In mare parte avem aceleasi puncte de vedere. Cu mentiunea ca eu as fi rupt cativa dinti, ba chiar si o capatana de bozgor, sa-mi fie cu iertare

Trimiteți un comentariu

 
back to top