Senzational! Am facut inca un pas.

Ne-am mutat in casa noua, cu mobila si mileuri noi. Daca robotul nu-si face treaba, da click pe link, te rog! Am sa-l las pe nemernic sa rugineasca, drept pedeapsa.
http://orbisichiori.ro
Nu uita adresa de la casa noua. Pune-o bine.

sâmbătă, 29 octombrie 2011

0 Provocare Chinezu: deschide cartea pe care o citești acum la pag. 34

Joseph O`Connor, Manual de NLP, Ed. Curtea Veche, 2010
„Planul de acțiune. Ce să fac mai departe?
De îndată ce ai analizat planul pe baza acestor întrebări, atunci ești pregătit să acționezi sau poate să delegi pe altcineva să acționeze. Când delegi în cazul unui proiect de afaceri, furnizează oamenilor din echipa ta privirea de ansamblu, astfel încât ei să poată face legatura între sarcinile lor și proiectul în totalitatea lui.”
Am citit pentru că mi-a plăcut, m-am oprit, am citit pentru că trebuia, m-am oprit iar, acum citesc pentru că vreau să fac asta. Cine știe când mă opresc iar?
Am răspuns astfel provocării lansate de Chinezu pe blogul lui.

Într-un fel se potrivește ce e în acest pasaj cu ce a facut el când a lansat provocarea și ne-a dat indicații despre ce și cum să facem. Ca un rebel ce sunt, am nesocotit una din reguli, cea referitoare la cele 22 de cuvinte.
Am planul, știu ce să fac mai departe. Lăsați toate sarcinile să vină la mine!



dragos_dc

    Other Recommended Posts

  • Chinezu, manual, NLP, proiect de afaceri

0 coments:

Trimiteți un comentariu

 
back to top