Senzational! Am facut inca un pas.

Ne-am mutat in casa noua, cu mobila si mileuri noi. Daca robotul nu-si face treaba, da click pe link, te rog! Am sa-l las pe nemernic sa rugineasca, drept pedeapsa.
http://orbisichiori.ro
Nu uita adresa de la casa noua. Pune-o bine.

luni, 28 noiembrie 2011

4 De ce fumez? De capătul țigării!


Smoking. Like a boss!
Mi se face cald în cap ori de căte ori văd ochi dați peste cap atunci când îmi aprind o țigară sau când vreun nas finuț adulmecă văzduhul, înainte de a intra în incăpere, pentru a detecta nocivul miros de tutun ars, ca zmeul care a simțit miros de om.


Într-un final glorios, după ce veți reuși să stârpiți acest obicei barbar și veți extermina și ultimul fumător, îl veți conserva și îl veți expune la IML, lângă organul lui Terente. Să ia aminte toți cei care vor mai îndrăzni vreodată. Mulțumiți până peste cap de victorie, vă veți întoarce la obiceiurile voastre sănătoase, pentru că nimic nu va mai sta între voi și viața fără de moarte, răul cel mai mare a fost înlăturat.

Veți savura liniștiți sucurile naturale cu valabilitate ani lumină. Ieșirile în aer liber vă vor aduce mult râvnita stare de comuniune cu natura, deși plămânii voștri se vor stafidi de miile de metri cubi de noxe pe care le inhalați. Liniștea se va instala în urechile voastre distruse de claxoane și ciocane. Asta vă va da ocazia să vă auziți gândurile cum erup din creierele hrănite cu suplimente alimentare sănătoase. Veți merge la sală să vă curățați de șaormele bio înghițite după curele lungi de soia și low fat. Minte sănătoasă în trup sănătos. Contează că inhalați toate bacteriile și toți virușii din carțile de medicină? Ce nu vă omoară, vă face mai puternici! Cresc imunitatea și vînzarea de antibiotice.

Veți călătorii zâmbind în autobuzele pline ochi, frecându-vă de toți împuțiții. Asta nu e o problemă, transpirația și jegul sunt produse naturale, de origine animală. N-o să fiți deranjați de proști, cretini, idioți, pițipoance, funduri revărsate ca aluatul de cozonac din blugii cu talie joasă, crucifixurile atârnate la gât, copie 1:1 a crucii de la Mitropolie. Vă va fi mai ușor să ignorați bizonii din trafic, cerșetorii, crizele. Lacrimile pe care le veți înghiți când vă uitați la telenovelele coreene nu vor mai avea gust de nicotină.

Pentru binele mondial, răul cel mare a fost înlăturat. Nu se mai fumează. Ați învins. Puteți să traiți in continuare fără griji, in lumea în care apa udă și nu hidratează iar pizza e o legumă.

Nu, nu mă las de fumat! Pentru că țigara de după e delicioasă, și e numai problema mea dacă îmi place mai mult ce frumos atârnă. Chestie de gust. E numai treaba mea ce bag in mine. Nu vreau să fiu îndreptat, îndrumat, sfătuit, consiliat. Vreau să fiu lăsat să decid singur ce e bine sau rău pentru mine. Așa cum eu vă tolerez șuncile revărsate, prostia, nesimțirea și apucăturile de giboni, vă invit să tolerați și voi fumatul. Un plămân se mai găsește, celula nervoasă nu se reface în veci.

Așa cum puteți constata cu ochiul liber și pe pielea voastră, deciziile luate de majoritate sunt proaste. Atât pe termen scurt cât și pe termen lung. Iar ăla de a inventat  mai nou, țigările care nu ard, sigur are un interes la chinezi. Vînzările la brichete vor exploda. Fac eu cinste cu lumânări.



dragos_dc

    Other Recommended Posts

  • antibiotice, fumat, imunitate, medicină, țigări

4 coments:

Microcasti spunea...

Nici eu nu ma pot lasa de ele si mi'as dori lucru asta!!

dragos_dc spunea...

Cred că atunci când nu ești constrâns, ai o șansă în plus.

puttycat spunea...

Lăsasem aici un comentariu lung pe care mi l-a hălpănit internetul. Foarte mişto scris şi ai dreptate în mare parte (şi-ţi zic asta din postura de fostă fumătoare, care acum evită să se afume). E greu să înţelegi ambele puncte de vedere când n-ai fost niciodată într-una din tabere, de-aici apar toţi îndârjiţii. Oricum, esenţialul e să trăieşti şi să-i laşi şi pe-alţii să trăiască - e un clişeu, da, dar câteodată se aplică.

Nu am stat să cercetez problema pentru că nu mă mai interesează, dar se întreba prietenul meu ce-au băgat în noile ţigări, astea anti-incendiu. Ai idee? :)

dragos_dc spunea...

Hartia e mai groasa. In rest nu e nimic nou in ele. Cel putin un lucru ai rezolvat. Daca ti-ai aprins tigara, tre sa te dedici si sa tragi din ea. Nu mai merge sa faci cel putin doua lucruri deodata. Sunt curios ce le mai trece prin cap mintosilor. Shaorma = supliment alimentar. Pentru detalii intrebati farmacistul :-))

Trimiteți un comentariu

 
back to top