Senzational! Am facut inca un pas.

Ne-am mutat in casa noua, cu mobila si mileuri noi. Daca robotul nu-si face treaba, da click pe link, te rog! Am sa-l las pe nemernic sa rugineasca, drept pedeapsa.
http://orbisichiori.ro
Nu uita adresa de la casa noua. Pune-o bine.

miercuri, 2 noiembrie 2011

0 Veste proastă pentru femei: Moș Crăciun nu există!

Zilnic sunt aruncate astfel de articole, prin toate canalele.
Aspiratorul Google Reader mi l-a tras si pe ăsta de pe Realitatea.net, care la rândul său l-a preluat de la eva.ro (săpați voi până acolo, eu m-am oprit la prima stație).
Fetelor, treziți-vă!
Când i se face de ros cotețul, nici mama trucurilor nu-l mai oprește. NIMIC! E ca trenul pe șine.
Puteți să fiți voi angeline, afrodite, maestrele primei meserii din lume, combinația Top 3 din toate timpurile a
actrițelor XXX, contorsioniste, filozoafe, Jamie Oliver la pătrat, să aveți inteligența tuturor geniilor concentrate in creierul vostru.
Nu vă hrăniți cu chestii din astea pe motiv că nu îngrașă.
Am să vă dau o veste proastă: Moș Crăciun nu există!!!!!
Nu țineți numai pentru voi, răspândiți vestea asta, pentru o lume mai bună.
P.S. Vestea bună e că și bărbații au aflat că nu există Moș Crăciun!



dragos_dc

    Other Recommended Posts

  • articol, eva.ro, Google Reader, Jamie Oliver, lume, Moș Crăciun, Realitatea.net, top, XXX

0 coments:

Trimiteți un comentariu

 
back to top