Senzational! Am facut inca un pas.

Ne-am mutat in casa noua, cu mobila si mileuri noi. Daca robotul nu-si face treaba, da click pe link, te rog! Am sa-l las pe nemernic sa rugineasca, drept pedeapsa.
http://orbisichiori.ro
Nu uita adresa de la casa noua. Pune-o bine.

marți, 29 noiembrie 2011

0 Mihai Morar și Buzdugan, sancționați pentru depășirea limitelor bunului simț!

Later edit: forțat de împrejurări sau sfătuit de avocați, Mihai Moraru își cere scuze (min. 26:30) Nu pot cataloga acest gest drept unul firesc, normal, pentru că nu cred că e genul de om care are capacitatea de a-și recunoaște greșelile.

Susțin inițiativa lui Julius de la dailycotcodac și Groparu de a-i chema la
bară pe maimuțoii flaușați Buzdugan și Mihai Morar. Până la urmă minunea s-a întâmplat. 

Stimabililor, dacă e pe net nu e automat și gratis. Chestiile astea cu copyright-ul nu sunt opționale. Sau v-ați gîndit că fraierii ăia care stau toată ziua cu ochii-n monitor sunt surzi?

Citeam în comentarii că stimabilii nu sunt la prima abatere. Simona Tache a pățit-o și ea. Bloggeri sau nu, zero toleranță!

L-am rugat pe Groparu și pe Julius să posteze datele la care au loc procesele. Fiind ședințe publice, putem participa. Public spectator.

Încă o dată, îi susțin și sper să nu se înmoaie.

Sursa imaginii, aici.

P.S. Plagiatul e tot furt. Plagiatorul e hoț. Îmi place să cred că cineva va avea milă și le va pregăti un loc în celulă.



dragos_dc

    Other Recommended Posts

  • Buzdugan, copyright, dailycotcodac, Groparu, Mihai Morar, public, Simona Tache

0 coments:

Trimiteți un comentariu

 
back to top